veckan och dagens träning

Lite om veckan

Denna vecka har varit den roligaste och jobbigaste veckan på länge. Det beror på att jag hade extra träning i måndags, luciatåg + juluppvisning i onsdags och träning idag. Sen imorn så är det luciatåg igen och träning på söndag. Allt har varit superkul, men det tar såklart på krafterna. Sen att hinna med skolan och läxorna blir då svårt. Har därför oxå varit jättetrött varje dag och därför inte orkat lr hunnit med bloggen. Men träning ger färdighet så det är ju bara att köra på.

Dagens träning 

Idag var det verkligen inte min dag för typ inget gick som jag ville, men jag hoppas att det går bättre på söndag. Vi hade iallafall så att man tränade på något som man behövde och sen efter 10 min så visade vi upp de.
image

Om fannywrotethis

Jag är en glad 13 årig tjej som går på konståkning och på de lite mode intresserad
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar